بندرعباس هزار و سیصد و هشتاد و نه

می خواهید بدانید چرا بندرعباس پیشرفت نمی کند؟

بندرعباس هزار و سیصد و هشتاد و نه

می خواهید بدانید چرا بندرعباس پیشرفت نمی کند؟

ساکنین بندرعباس از شهرهای اطراف مانند میناب .رودان .بندرلنگه .حاجی آباد و بخشهای فین وسیاهو هستند.چبزی که زیاد در این شهر به چشم می خورد این است که متاسفانه وفاق و اتحاد بین این افراد جهت ساختن و آباد کردن شهر وجود ندارد و هر یک به نوعی ساز خود را می زنندو این عاملی است که فضا را برای پیشرفت دیگران به سرعت مساعد می کند و بندریها همچنان از قافله عقب می مانند.یکی از موضوعاتی که برای من خیلی عجیب است و نمی دانم ریشه آن کجاست حس خود کم بینی و حقارتی است که وجود دارد .بندریها غریب نواز هستند و همیشه خود را پایین تر از به اصطلاح سر حدی ها می دانند .حتی در اقشار تحصیل کرده این موضوع به چشم می خورد .با سرحدی ها به عنوان شهروند درجه یک بر خورد می کنند و با همشهری های خود رفتاری متفاوت دارند و آنها را شهر وند درجه دو می دانند و حریم ها را رعایت نمی کنند.من خودم بار ها این موضوع را تجربه کرده ام .هر وقت فارسی صحبت می کنم همه چیز کاملا تغییر می کند .در یکی از ادارات این شهر شاهد بودم که مدیر بومی آن اداره که خیلی به اصطلاح خود بومی گرا بود با بومی ها و همشهریان خود رفتاری در سطح پایین داشت .و رفتارش را این گونه توجیه می کرد که ما همه همشهری و هم خانواده ایم و با هم این حرفها را نداریم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد