بندرعباس هزار و سیصد و هشتاد و نه

می خواهید بدانید چرا بندرعباس پیشرفت نمی کند؟

بندرعباس هزار و سیصد و هشتاد و نه

می خواهید بدانید چرا بندرعباس پیشرفت نمی کند؟

فضای سبز

یکی از موضوعات نیازمند توجه ویژه وضعیت فضای سبز در بندرعباس است. اصولا طبیعت سبب آرامش خاطر آدمی می گردد و یکی از نیازهای اساسی امروز است.در بندرعباس فضای سبز موجود جوابگو نیست و متاسفانه در اجرای طرح ترافیک بافت مرکزی تعداد زیادی از درختهای موجود از بین رفتند که آیا جایگزین می شوند یا خیر .این چیزی است که شما شهروندان عزیز باید از مدیران شهری بخواهید و پیگیر این امر باشید.تفاوت این شهر با شهرهای دیگر چیست ؟ایا مردم بندرعباس نیاز به فضای سبز ندارند ؟ همشهریان گرامی آرامش و انبساط خاطر جزء حقوق شهروندی ماست .و از آنجایی که حق گرفتنی است پس همه با هم پیگیر این امر مهم باشیم و امید است شاهد شهری زیبا و سبز باشیم . یادمان باشد که اگر بخواهیم می توانیم .

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام
دوست عزیز من ۱۰سال بندر بودم الان نمیدانم شهرتان چگونه است امیدوارم آنهای که هنوزدر تعصب بودنند اگاه شده باشند شخصا خیلی بندر عباس را دوست دارم .
شاد باشید

سپاس از شما دوست گرامی
همه چیز و همه جا در حال تغییر است .مهم این است که تغییر رو به جلو ودر جهت پیشرفت باشد

مهری یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام دوست من ، مثل همیشه زیبا گفته ای ، به امید اینکه به آنچه که شایسته توست برسی . از طرف مهری ناظری

سپاس دوست عزیز که همیشه چراغ راه من هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد