بندرعباس هزار و سیصد و هشتاد و نه

می خواهید بدانید چرا بندرعباس پیشرفت نمی کند؟

بندرعباس هزار و سیصد و هشتاد و نه

می خواهید بدانید چرا بندرعباس پیشرفت نمی کند؟

نگذاریم هرمزگان تجزیه شود

خبر تاسف برانگیز واگذاری جاسک و پارسیان به استانهای کرمان و فارس دل همه هرمزگانی ها را به درد آورد.و چقدر غم انگیز است که نمایندگان هرمزگان سکوت کرده اند.نمایندگانی که باید مدافعان برحق هرمزگان باشند اما متاسفانه صم و بکم نشسته اند و فقط نظاره گرند.هرمزگان گوشت قربانی نیست که بخواهند آنرا بین همسایگان قسمت کنند.نمایندگان محترم هرمزگان غریب نوازی هم حد و اندازه ای دارد .آیا خوابید یا خود را به خواب زده اید؟ بس است دیگر . بیدار شوید .هرمزگان متعلق به همه هرمزگانی هاست .اگر هرمزگان ضعیف است و اگر پیشرفتی نداشته است .تجزیه آن راه حل مساله نیست بلکه صورت مساله را پاک کردن است.بهتر است به جای تفکر شرم آور تجزیه هرمزگان به فکر راه حل توزیع عادلانه امکانات در این استان باشید.دیگر وقت آن رسیده که گامی در جهت آبادانی هرمزگان بردارید.یادتان باشد که شما با رای هرمزگانی ها به خانه ملت راه یافته ایدو دفاع از حقوق مردم این استان جز وظایف شماست .به نظر می رسد که وظایفتان را فراموش کرده اید.هرمزگانی ها در مقابل این فاجعه سکوت نمیکنندو شما باید پاسخگوی مردم هرمزگان باشید.

نظرات 7 + ارسال نظر
لاتیدان چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://latidan2.blogsky.com/

درود
هم لینک روزانه شدید هم دایم

ممنون .به امید داشتن هرمزگانی سرافراز

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

من کاملا با شما موافق هستم (از ماست که بر ماست ) خمیر

ممنون از اظهار نظرتون . به امید روزی که همه دست در دست هم هرمزگانی آباد وسرافراز بسازیم.

[ بدون نام ] شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

namayandegan hormozan han egtemalan mesle bazi az namayandegan mellat tavasote jarya enhrafi jado shodan

ممنون از اظهار نظرتون.با شما موافقم

آرتین شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://mikadecity.blogsky.com/

سلام مرسی که بهم سر زدین
هرمزگان رو هم تجزیه میکنند....کسی هم صداش در نمیاد.... هرمزگانی ها هم ساکت میمونن.....فقط تعداد اندکی هستن که فقط تاسف میخورند ....مشکل هم نه از نمایندگان رده بالاست نه از دولت بلکه از خوده مردمه....من نمیخوام شما رو از دنبال کردن راهتون سرد کنم اما فاییده ای نداره یه انگشت نمیتونه تنهایی یه وزنه رو بلند کنه باید انگشت های دیگه هم با اون هماهنگ باشه.....منم قبلاْ یه وبلاگ داشتم نه تنها از مشکلات هرمزگان بلکه از کل ایران مینوشتم....اما به نتیجه ای نمیرسیدم فقط در حد شعار بود....هر دفعه که وبلاگم رو میدیدم حالم از خودم بهم میخورد که نشستم و فقط شعار میدم....هیچ کاری هم نتونستم بکنم چون هیچکی باهام نبود این بود که سبک وبلاگم رو عوض کردم....اینجوری حداقل چند نفر شاد میشن....البته روحیه مبارزه طلبی تون رو تحسین میکنم و امیدوارم راهی که من نتونستم انجام بدم شما بتونی شروع کنی
بازم به میکده سر بزن

سلام . ممنون از اظهار نظرتون.با شما موافقم. بزرگترین مشکل این استان اینه که مردم هیچ وقت پیگیر حقشون نبودند و نیستند و به همین علت مدیران این شهر هم خیالشون راحته و هر جور دلشون می خواد عمل می کنند چون از طرف مردم به چالش کشیده نمی شند.و اینم ریشه فرهنگی داره .از بچگی بهمون گفتند گذشت کنید . نجیب باشید. اعتراض نکنید زشته و اینه که اوضاع این جوری می شه .اما من هیچ وقت نا امید و دلسرد نمی شم . می دونم که اگه بخوایم می شه هر چند خیلی سخته اما ارزششو داره.معتقدم باید فرهنگ سازی بشه وباید مردم از حقوقشون آگاه بشن.من شعار نمی دم بلکه عمل می کنم . خیلی از مسائلو پیگری می کنم و از حقم نمی گذرم. چون حق گرفتنیه نه دادنی .مثلا در مورد عنوان کپسول به دوشان که شما کامنت گذاشته بودید مگه با این جا نوشتن مشکل حل می شه ؟ پیگیری کردم و آدرس جایگاههای جدید رو از مسئولین گرفتم و به تعدادی هم اطلاع رسانی کردم . فقط می خوام اینو بهت بگم من هیچ وقت نا امید نبودم . نمی شم و نخواهم شد.

آرتین یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://mikadecity.blogsky.com/

خیلی خوشحالم که هموطنانی و همشهریانی مثل شما دارم....شاید من خیلی مصمم نبودم.....منم باهات هم عقیده هستم بنیادی ترین کار برای حل مشکلات فرهنگ سازی درسته که خیلی ها باهاش مخالفاند....لطفاً این صفحه وبلاگم رو ببینید شاید دیده باشین اما اگر ندیدن خالی از لطف نیست :
http://mikadecity.blogsky.com/1390/03/14/post-377/
من نمیگم که اینکارای که نوشتم انجام ندادم و نمیدم اما الان تمام تلاشمو میکنم که دیگه اینکارا و خیلی کارای دیگه رو انجام ندم
منتظر حضور طلایی+نظرتون هستم......با آرزوی موفقیت برای شما

هرمزگانی دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

درودبرشما
ماتنهانیستیم ما کم تعدادنیستیم خیلی ها قلبشان برای این استان می طپد ولی ما از هم بیخبریم یعنی اینکه منافع خیلی ازافراد در بی خبری مانهفته است پس به امید روزی که ما از هم خبر داشته باشیم وتن شیادان دنیاگلب رابلرزانیم
درراهتان ثابت قذم باشید

سلام .ممنون از اظهار نظرتون.به امید هرمزگانی آباد و سرافراز

زهرا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

قلب مردم بی گناه وبی دفاع بندرعباس جریحه دار شد دیروز 26 مهر جلوی امامزاده سید بودند مردم فقط می خواستند حرف بزنند وبگویند در مورد الحاق پارسیان اعتراض دارند که متاسفانه توسط نیروی انتظامی یگان ویزه که از کرمان آورده شده بودند با وقیحانه ترین وضع به خاک کشیده شدند پیر وجوان را با باتوم کتک زدند جوانان را بی دلیل گرفتند وبردند وخانواده شان را تا ساعت ها بی اطلاع ازمحل قرار دادند خودم ودیگر عابران خیابان با چشم خود دیدیم که چطور ماموران مرد دست روی ناموس مردم بلند کردند پیرزنی را جلوی فرزندش به باد کتک گرفتند دختر 16 ساله را به خاطر داشتن گوشی در دست برای عکس گرفتن بازداشت کردند .با لگد وشوت به پشت زنان زدن . چادر از سر زنان انداختند .وحشتناکترین صحنه هایی بود که در عمرم دیده بودم فقط وفقط اشک ریختم برای مظلومیت بندر وبندری زجر کشیده وشهید داده ومحروم وحالا هم این جواب خانواده شهدا ..آه از درون سوختم سوختم سوختم .............

سلام. ممنون از اظهار نظرتون. بله این واقعیت دردناکی است. اما نکته مهم اینه که هرمزگان بیدار شده و این بیداری خیلی ارزش داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد